El teu club de navegació al Port Olímpic de Barcelona.

En cada sortida gaudiràs aprenent alguna cosa nova del món de la navegació. Ja siguis un navegant experimentat o principiant vine i comparteix la teva passió pel mar.

Sense quotes mensuals ni compromís de permanència. El club de navegació d'Escola Port t'ofereix l'opció més econòmica per sortir a navegar tot l'any a Barcelona.

Amb els nostres packs de prepagament et garanteixes un preu fix per cada sortida de navegació que vulguis realitzar.

Els packs de 2, 6 o 10 sortides són transferibles, d'ús multiple, no nominals i no caduquen.

Pràctiques
RESERVAR

Modalitats SPORT | CRUISE

En el teu club de navegació podràs navegar en diferents tipus de velers, siguin els velers esportius J/80 o els creuers de més d'11 m, sigui quina sigui la teva preferència tenim una opció per a tu.

Com funciona el club de navegació?

• Packs de prepagament de 2, 6 o 10 sortides.*
  • Com més gran sigui el pack més econòmica serà la sortida.
  • Singladura de 2 hores i 30 min. amb patró.
  • Sortides amb el pla Sport o Cruise.
  • Pots sortir quan vulguis, sense compromís de dates.
  • Els packs no caduquen.
  • Pots formar part de l'equip de regates.

Els packs són flexibles, per exemple, amb un pack de dos, pots sortir dues vegades o venir dues persones a navegar.

Plan SPORT club de Navegación Escola Port

MODALITAT SPORT

Les sortides SPORT es realitzen en els velers monotip J / 80, de 8 metres d'eslora i governats amb canya

SPORT és ideal si et atreuen la competició i les regates.
Durant les sortides desenvolupa el treball en equip, el trimat de veles i la navegació amb tot tipus de veles. Es realitzen en grups de fins a 7 participants a bord.

Plan CRUISE club de Navegación Escola Port

MODALITAT CRUISE

Les sortides CRUISE es realitzen en els velers tipus creuer de fins a 15 metres d'eslora.

Guanyaràs confiança navegant amb tot tipus de veles (major, gennaker, spinnaker) i podràs reforçar les habilitats necessàries per a la maniobra en port amb embarcacions de grans dimensions. Les sortides es realitzen en grups de fins a 11 participants a bord de velers tipus creuer.

Curs de Trimat de Veles | Escola Port Barcelona

Aprèn amb els nostres instructors i els teus companys amb més experiència.

El club de navegació d'Escola Port organitza diferents activitats enfocades a el perfeccionament de la navegació.