Exact matches only

En nom meu i de tot l'equip de ESCOLA PORT / FORMACIÓ PROFESSIONAL DE MAR agraeixo el teu interès en l'escola i et dono la benvinguda.

La nostra escola compta amb un jove equip de professionals, tant instructors i patrons, com a personal tècnic i d'administració, tots units amb un objectiu comú: fer que la teva formació sigui la millor possible i que l'experiència de realitzar un curs a la nostra escola sigui una cosa que recordis sempre de bon grat.

A la primavera de 2020 vam crear la nova plataforma  aula.escolaport.com de cursos en línia en streaming per mantenir el contacte, durant el confinament, dels nostres instructors amb els nostres alumnes de tota Espanya, veient en directe des dels seus domicilis els cursos i tutories. En l'actualitat, aquesta plataforma permet a molts dels nostres alumnes que viuen lluny de les nostres aules evitar desplaçar-se fins a Barcelona (o fins al port si són de Barcelona) per a fer els seus cursos nàutics. És a més un bon complement de tots els nostres cursos nàutics d'esbarjo, ja que la plataforma s'inclou en el preu d'aquests. Aquí podeu veure la informació d'aquesta nova modalitat de cursos en streaming en streaming https://escolaportbarcelona.com/es/pee-online/

En Escola Port som conscients de la gran preocupació dels ciutadans per trobar treball i el gran problema de l'atur. Per això també hem creat un centre especialitzat en cursos professionals: FORMACIÓ PROFESSIONAL DE LA MAR, inaugurat en 2016. Des d'aquest centre impartim els cursos STCW i donem formació professional als nostres alumnes. Amb aquesta formació aconseguim que tots aquells que busquen una ocupació laboral relacionada amb el sector nàutic / marítim compleixin amb el seu desig de fer de la mar la seva professió.

Finalment us convidaria a tots al fet que llegiu aquest article en el qual faig una  llista de 13 punts per ajudar-vos a triar la millor escola  per a ajudar-vos a triar la millor escola per a realitzar el vostre títol nàutic i espero que amb les dades objectives que us facilitem i podreu contrastar us animeu a realitzar amb nosaltres la vostra formació nàutica.

En Escola Port com a escola líder som responsables amb el medi ambient i amb la societat que ens ha permès arribar a aquesta posició i portem anys distribuint part dels nostres beneficis en accions socials de diferent índole. I en 2021 hem creat la fundació Port Blau Escola Port que serà des d'on a partir d'ara es canalitzaran totes aquestes accions socials i en el marc de l'economia blava.

Navego des dels 7 anys i sempre he estat un apassionat a la mar. Em podeu veure navegant en un veler Optimist en els anys 60.

De jove, com a esportista m'apassionaven les regates a vela, i d'adult he pogut fer realitat aquella il·lusió que tenia de nen, la de fer que la mar fos la meva professió. Us animo a tots els que compartiu les mateixes il·lusions a realitzar els vostres cursos nàutics d'esbarjo i professionals a la nostra escola.

Rep una cordial salutació.

Rodrigo Andrade Olivié

INFORMACIÓ DE CONTACTE