29 oct.

2019

Tot sovint donem per fet que el mar és un món d’homes i lamentablement les xifres no menteixen.

Tal com hem explicat, en anteriors posts, la bretxa de gènere és molt acusada en el sector de la nàutica d’esbarjo en el qual tot just un 18% de les titulacions són de dones. A Escola Port volem concentrar els nostres esforços en contribuir a reduir la bretxa de gènere en el món nàutic. Dones, agafeu el timó!

Per governar una embarcació és igual si si ets home o dona. Sempre parlem de portar un vehicle, i és que potser els cotxes només els condueixen homes? Desconeixem les raons, però ens preguntem si és per desinterès o per falta d’informació que les dones no agafen giare el timó.

T’has plantejat si la teva germana o la teva amiga poden treure un títol per portar un vaixell?

Sabies que a Mediterrani es donen les condicions perfectes per navegar tot l’any?

Sabies que amb molt pocs diners pots sortir a navegar?

Sabies que un títol bàsic el obtens en tot just un matí?

Sabies que per fer un curs de navegació no cal experiència prèvia?

Sabies que no has de tenir el teu propi vaixell per tenir un títol nàutic d’esbarjo?

Sabies que hi ha cinc diferents de títols?

A Escola Port volem que sigui habitual veure dones governant embarcacions i la millor manera que se’ns ocorre és animar a les nostres alumnes a transmetre la seva experiència a les xarxes socials.

A Escola Port volem plantejar un repte a aquelles dones que tenen interès en el mar i no tenen un títol nàutic. Si volem reduir la bretxa de gènere hem d’unir esforços!

DONES AL TIMÓ! Escola Port us regala un curs a canvi que vosaltres difongueu la vostra experiència entre les vostres seguidores en xarxes socials.

35 dones que es comprometin a compartir la seva experiència a les xarxes socials amb les seves seguidores guanyaran un curs nàutic i el títol de Llicència de Navegació. Aquest títol, el més bàsic de la nàutica d’esbarjo, és ideal per a iniciar-se en la navegació. El curs, instructiu i divertit, es realitza en un matí i no requereix aprovar un examen, només has de venir i participar activament de la teoria i les pràctiques.

Quins requisits he de complir per a participar en la promoció DONES AL TIMÓ?

Els requisits per optar a aquesta promoció són:

• Ser dona major de 18 anys.
  • Comunicar la teva experiència a les xarxes socials.
  • Disponibilitat per realitzar el curs a Barcelona.
  • Continua amb Escola Port en les nostres xarxes socials.
  • Compartir la teva experiència a les xarxes amb fotos i vídeos.

La promoció per obtenir per al curs Llicència de Navegació ha estat un èxit i s’han atorgat més de 60 Llicències de navegació. Un cop assolit aquest nombre de places, totes les participants esteu convidades al CURS DE NAVEGACIÓ A VELA BÁSIC que organitza el nostre Club de navegació.

Promoció vàlida fins a cobrir la quota de capacitat de les embarcacions i professorat d’Escola Port.

Vols participar en la promoció dones al timó?

Només cal omplir aquest formulari i explicar-nos per què et vols apuntar.

La nostra intenció és donar visibilitat a la dona al mar us convidem a totes les que participin en aquesta promoció a una classe de tres hores d’iniciació a la navegació a vela. És clar, sempre amb la condició que compartiu l’experiència entre les vostres seguidores a les xarxes socials.