Formació garantida, Escola Port mai cancel·la els seus cursos.

CursModalitatIniciMés info.
Mariner de PontEstem programant els propers cursos. Per a més informació truca'ns a 932210380

Veure calendari de tots els cursos

STCW - Rating Forming Part of a Navigational Watch – A-II/4

Mariner de Pont. Curs teòric i pràctic que faculta a l'alumne per a formar part de la guàrdia de navegació, guaita o timoner de vaixells civils.

El curs és homologat a Espanya per la DGMM, Dirección General de la Marina Mercante. S'imparteix a Barcelona i Girona.

Aquest certificat més l'acreditació d'haver realitzat un període d'embarcament mínim de 6 mesos exercint serveis professionals, li permetrà governar, amb fins comercials, embarcacions de menys de 10m d'eslora amb una potència adequada a l'embarcació i transportar un màxim de 12 passatgers operant dins d'aigües interiors.

Dirigit a tripulants de bucs civils, a excepció dels pesquers.

Mariner de pont - pràctiques - FP del MAR - Escola Port

MODALITATS Y DURADA

Curs presencial.
70 hores:
  • 45 hores de teoria.
  • 25 hores de pràctiques.

MARINERO de PUENTE - recorrido de formación - Escola Port | Formación Profesional del Mar - Barcelona

ASSISTÈNCIA

Per obtenir el certificat és obligatòria l'assistència tant a la part teòrica com les pràctiques.

• MARINER DE PONT
  • Teoria: 45 hores.
  • Pràctiques: 25 hores.
  • Material didàctic.
  • Assegurança, gestió.
  • Reservar plaça

VALIDESA

El certificat d'especialitat MARINER DE PUENTE d'acord a la llei vigent no caduca.

Aconsegueix la teva titulació en el menor temps i al millor preu amb els nostres PACKS DE FORMACIÓ que combinen diversos certificats requerits per treballar en el sector marítim.

Consulta el calendari i reserva la teva plaça.

Escola Port | Formació Professional del Mar, escola nàutica amb certificat de qualitat ISO 9001, imparteix el curs de Mariner de Pont d'acord amb el conveni de formació STCW el qual estableix les normes mínimes per impartir formació nàutica de forma idèntica en totes les nacions.

Som transparents: pots veure la ubicació de les embarcacions de la nostra flota en temps real mitjançant el sistema AIS.

Reservar plaça

TU CURSO STCW EN ESCOLA PORT, TODO SON VENTAJAS

• Nunca cancelamos nuestros cursos.

• Cursos tot l'any amb varietat d'horaris adaptats al perfil de l'alumne.

• Aules climatitzades i equipades amb els millors mitjans.

• Asesoramiento en formación marítima.

• Els millors i més capacitats instructors.

• Asesoramiento personalizado para la tramitación de los certificados.

• Bolsa de trabajo activa.

• Asesoramiento y gestión de CV.

• Coneixement sobre la nomenclatura i definicions a bord en el pont de comandament i coberta del vaixell.
  • Govern d'un vaixell, servei de guaita i guàrdia segura.
  • Emergències i utilització de l'equip de seguretat.
  • Anglès tècnic marítim.

Normativa: Regla II / 4 del Conveni STCW i la Secció A-II / 4 de el Codi Formació, necessari per a tot mariner que hagi de formar part d'una guàrdia de navegació en vaixells mercants.

• DNI, NIE o passaport, en vigor.
  • Edat mínima 18 anys o 16 amb autorització.

Normativa: Regla VI / 6 del conveni STCW; secció A-VI / 6, quadre A-VI / 6-2 i secció B-VI / 6 del codi de formació.

CursModalitatIniciMés info.
VEURE CALENDARI DE TOS ELS CURSOS
Per sol·licitar l'expedició del certificat de "Mariner de pont" s'ha de presentar la següent documentació a la Capitania Marítima de la seva comunitat autònoma:
  • Imprès de sol·licitud de Certificats d'Especialitat.
  • Fotocòpia del DNI, NIE o passaport, en vigor.
  • Fotocòpia compulsada del diploma del curs de "Mariner de pont", segons l'ordre FOM / 2296/2002, expedit per Escola Port.
  • Justificant de pagament de les taxes per "Títols Marítims Professionals i Esbarjo".
  • Acreditar un període d'embarcament de 2 mesos en embarcacions de 10GT.