02 juny

2016

A Escola Port hem estat pràcticament tot l’hivern fent pràctiques Illes tant de 24 hores com de 48 hores. Gairebé tots els caps de setmana el veler ARTIMÓ, al comandament del cap d’estudis de l’Escola Raúl Serrano, ha realitzat la travessia Barcelona Mallorca, o Barcelona Menorca.

picture1  La foto correspon a l’embarcació ARTIMÓ fondejada a la badia de Fornells a Menorca en una d’aquestes travessies realitzades al llarg de l’hivern passat.

Ara que ja tenim l’estiu aquí us recomanem a tots els que esteu realitzant el PER o els que ja el teniu i vulgueu ampliar les atribucions del mateix (a 24 m eslora i poder navegar fins a les illes Balears), que us animeu a realitzar aquestes pràctiques. És una experiència fantàstica, en què a més d’ampliar les atribucions de la titulació, aprendreu i us ho passareu bé.

Als que no teniu l’homologació a vela, fent aquesta pràctica us homologa. En lloc d’haver de fer les 16 hores de vela, feu les 48 hores d’aquestes pràctiques i la vela i les atribucions d’eslora i illes. Al cap i a la fi, és un cap de setmana si es fa només vela o si es fa la combinació de les dues coses. És per això que us recomano aquestes pràctiques.

Per a tots aquells que ja teniu realitzades les pràctiques de vela i en lloc de fer les pràctiques de Illes de 24 hores en què es navega prop de la costa, us fa més il·lusió el fet de realitzar la travessia a les illes, a Escola Port us donem l’oportunitat de fer-ho, per alguna cosa menys diners que els que fan l’homologació de vela. Així podreu complir els dos objectius en realitzar aquestes pràctiques: homologar les 24 hores i creuar fins a les Balears *. Podeu veure aquí la informació sobre les pràctiques ILLES.

Escola-Port-Practicas-Islas-48-03

Rodrigo Andrade Olivié

Escola Port

* Teniu en compte que creuar fins a les Illes des de Barcelona i tornar en un veler és totalment impossible. Per això hem creat aquestes pràctiques “de 48 hores” que us permet homologar les 24 hores i anar a les illes.